SKRUTT - SKIVORNA SOM BLEV 'ÖVER'

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Peter Thorsson - 18 augusti 2011 14:00

  Den här skivan investerades på Ginza för en liten liten guldpeng. Sångaren har tydligen varit med i Merciless och det finns medlemmar från gamla känggrupper som Dischange och Meanwhile. Musiken då? Snabbspelad death metal liknande trash eller vad fan skall man kalla det. Mycket melodier trots det stygga soundet är det och sången ligger långt framme och det är mycket av det som gör att den här skivan ändå kanns ganska egen i en lite annars uttjatad genre. Jag gillar att de har den speeden som de har för den här typen av tuff metal är verkligen något jag uppskattar. Någonstans läste jag Exodus....kanske det. Skitsamma vad de låter som eftersom det är en bra skiva och den metalgubbe/eller metaltant som inte investerar i just denna skiva kommer att ångra sig. Köp på Ginza innan det är försent.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här kommer skivor presenteras som inte får plats på min hemsida www.surf.to/skrutt för här kommer det att handla om skivor som jag köpt och inte fått skickat till mig och framförallt skivor som jag tycker måste uppmärksammas och som jag köpt billigt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar

Omröstning

Är det här ett bra sätt att få ut okänd musik?
 Ja verkligen, fortsätt med det här!
 Ja men skriv ännu mer om andra skivor också
 Ja, men kanske lite mer fakta om artisten/gruppen
 Nej, jag skiter totalt i detta!
 Nej, ett patetiskt försök att framstå som kunnig i musik!

Skriv i Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards